Termin: 17.05.2014 (sobota)
Miejsce: Hala ul. Wysockiego 11a
Prawo uczestnictwa: Szkoły Podstawowe, Gimnazjalne i Ponadgimnazjalne
Organizator: Centrum Rekreacyjno Sportowe AQUA ZDRÓJ
Regulamin:
Cel imprezy:
- popularyzacja różnorodnych form ruchowo-tanecznych wśród dzieci i młodzieży,
‒ artystyczna konfrontacja dorobku amatorskich dziecięcych i młodzieżowych zespołów tanecznych,
‒ zachęcanie uczniów do prezentacji dokonań i wymiana doświadczeń artystycznych,
‒ nawiązywanie współpracy między wałbrzyskimi szkołami i zespołami.
Założenia organizacyjne:
1. Konkurs skierowany jest do placówek i uczniów wałbrzyskich szkół podstawowych, gimnazjalnych i licealnych.
2. Szkoła może zgłosić do konkursu maksymalnie 3 prezentacje taneczne.
3. Uczestnicy są zgłaszani według następujących kategorii wiekowych:
A. klasy I - III
B. klasy IV - VI
C. klasy gimnazjalne
D. klasy licealne
Wszyscy uczestnicy danej prezentacji muszą należeć do tej samej kategorii wiekowej.
4. Uczestnicy są zgłaszani według następujących kategorii tanecznych:
A. solo
B. do 8 osób
C. do 24 osób
Uczestnik może brać udział w jednej bądź kilku kategoriach tanecznych (np. prezentacja solowa i razem z grupą 20 osób).
5. Zgłoszenia do konkursu odbywają się na podstawie wypełnienia karty zgłoszenia i przesłania jej droga elektroniczną bądź listową w terminie najpóźniej do 7 dni przez konkursem. Każda prezentacja musi być wysłana na osobnej karcie zgłoszenia.
6. Czas prezentacji nie może być krótszy niż 1,5min i dłuższy niż 5min.
7. Uczestnicy występują do przygotowanych nagrań własnych. Nagrania należy dostarczyć w dniu imprezy na nośniku CD w formacie audio lub na pen drive.
8. Prezentacje będą oceniane przez jury złożone z osób amatorsko i profesjonalnie związanych z ruchem tanecznym.
9. Jury w skali 1-10 punktów oceniać będzie:
-
opracowanie choreograficzne (3pkt.),
-
dobór muzyki do repertuaru (2pkt.),
-
dobór i estetyka kostiumów i rekwizytów (2pkt.),
-
ogólny wyraz artystyczny (3pkt.).
10. Jury wyłoni 3 najlepsze prezentacje w każdej kategorii wiekowej i tanecznej oraz 3 najlepsze prezentacje spośród wszystkich występów konkursowych uhonorowane nagrodami głównymi. Jury zastrzega prawo do nieprzyznania nagród głównych.
Postanowienia szczegółowe:
1. Prezentacje odbywać się będą na wydzielonej części parkietu o wymiarach 10x10m.
2. Oświetlenie parkietu dla każdej grupy jest takie samo.
3. Uczestnicy i opiekunowie są zobowiązani do przybycia na miejsce konkursu najpóźniej 30min przed rozpoczęciem.
4. Do prezentacji zabrania się włączania ćwiczeń i rekwizytów niebezpiecznych dla widzów lub uczestników.
5. Stosowane rekwizyty nie mogą brudzić lub niszczyć parkietu ani innych elementów obiektu.
6. Organizator zastrzega prawo do dyskwalifikacji uczestników ze względu na złamanie któregoś z punktów regulaminu.
7. Organizator nie odpowiada za cenne i wartościowe rzeczy pozostawione w szatniach.
8. Uczestnicy są ubezpieczeni w PZU S.A.
Ostatnio modyfikowane przez RCH